• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Regulamin sklepu

Regulamin hurtowni internetowej www.hurt.eCarla.pl

  1. Właścicielem sklepu jest eCarla Karolina Kozioł-Sycz ul. Bernardyńska 8/2 35-069 Rzeszów NIp 687-195-43-90 REGON 180770882, (zwanym dalej Sprzedającym).
  2. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski, a poza jej granicami za dodatkową opłatą.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie www.hurt.eCarla.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
  4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Rejestracja klienta

  1. Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia".

Przyjęcie i realizacje zamówienia

  1. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepu.
  2. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
  4. Podane ceny zawierają podatek VAT.
  5. Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (niedziele i święta).
  6. Terminy realizacji zamówień wynoszą od 1-5 dni
  7. Zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane po wpłynięciu należności na konto Sprzedającego.
  8. Zamówienia można odwołać tylko za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie.
  9. W przypadku sprzedaży wysyłkowej kupujący zezwala na zawarcie umowy w jego imieniu między nim a firmą przewozową.
  10. W przypadku nieodebrania przesyłki z towarem w terminie kupujący zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ową przesyłką.

Gwarancja i reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu prosimy zgłaszać bezpośrednio do Sprzedającego.
  2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku wykrycia jakiś szkód kupujący musi niezwłocznie skontaktować się z sprzedającym
  3. Zgodnie z ustawą (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Kupujący może odstąpić od umowy kupna poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  4. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
  4. Zmiany regulaminu dokonywane są przez Sprzedawcę i podlegają ogłoszeniu na stronie internetowej Sklepu. Zmiany regulaminu nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki kupującego w zakresie zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowego regulaminu. Klient akceptuje lub nie postanowienia regulaminu po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków regulaminu po wprowadzeniu zmian, zakupy w Sklepie nie są możliwe.
Szybki kontakt
Zadzwoń: 536-341-896
Napisz: hurt@ecarla.pl
NEWSLETTER

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z AKTUALNOŚCIAMI W NASZYM SKLEPIE.

Kontakt
  • eCarla
  • prof. L. Chmaja 4
  • 35-021 Rzeszów
  • tel: 536-341-896
  • email: hurt@ecarla.pl
O sklepie
Hurtownia biżuterii i zegarków
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.