DROPSHIPPING

Dropshipping? Co to jest?


Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sprzedaży internetowej opartym na współpracy hurtowni oraz np. państwa sklepu internetowego. W praktyce oznacza to, że proces związany z przygotowaniem i wysłaniem zamówienia do klienta jest przekazywany i realizowany przez hurtownię (a nie przez sklep internetowy).

Na czym to polega?
Państwa sklep przyjmuje zamówienia od swoich klientów, a następnie przekazuje je hurtowni. Która zajmuje się całością procesu realizacji i wysyłki zamówienia tzn od kompletowania, przygotowania dokumentów przewozowych po zapakowanie towaru i przekazanie firmie transportowej.

Kto może skorzystać ze współpracy?
Oferta dropshippingu skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych oraz jednostek prowadzących sprzedaż przez portale aukcyjne np. Allegro, E-bay, Amazon i inne.

Integracje ze sklepami internetowymi
Jesteśmy w trakcie przygotowywania systemu integracji dla Państwa

Jak aktywować opcję dropshipping? 

Upewnij się u naszego pracownika czy jesteś w grupie dropshipping. Jeśli tak postępuj według poniższej procedury.

Co Państwo zyskujecie?

  • Oszczędność pieniędzy: brak konieczności zatowarowania się i zamrażania kapitału , brak konieczności wynajmowania i posiadania magazynu

  • Oszczędność czasu: brak konieczności przygotowywania przesyłek

  • Możliwość wprowadzenia większej ilości produktów bez zwiększenie różnorodności oferty sklepu

  • Zadowolenie klienta z szybkiej wysyłki towaru

Nasza oferta dla Państwa:

  • zamówienia złożone do godziny 08:00 realizujemy tego samego dnia

  • koszty wysyłki to 12 złotych brutto - przedpłata (w tym drukowanie dokumentów przewozowych i pakowanie przesyłki). + 2 zł / zamówienie - opłata dropshippingowa (opcja wysyłki na terenie Polski)

  • w przypadku nie odebrania przesyłki przez Państwa klienta zostanie naliczona opłata za zwrot do naszego magazynu w wysokości 12 zł brutto
  • Istnieje możliwość zlecania odbioru przez Państwa kuriera (etykietę można wgrać bezpośrednio do systemu po złożeniu zamówienia)
  • możliwość wygenerowania oferty produktów w formacie CSV, XML z aktualizowanymi danymi o dostępności

  • każde zamówienie składane jest osobno za pomocą formularza zamówień

  • reklamacje zwracane są przez odbiorcę docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych

  • Aktualnie udostępniamy dropshipping na terenie Polski

FAQ:

P: W jaki sposób złożyć zamówienie i jak będą prowadzone rozliczenia?

O: Do składania zamówień dropshipping służy specjalnie przygotowana platforma dostępna z poziomu "MOJEGO KONTA" poniżej zamieszczamy dla Państwa instrukcję posługiwania się platformą

Każdego dnia sklep wystawia fakturę za wysłane produkty oraz za koszty wysyłek z terminem płatności 3 dni.
Uwaga! Pierwsze 3 zamówienia, muszą być zapłacone z góry (jeśli nie są Państwo naszym klientem)
Numer konta Santander Consumer Bank:
eCarla Karolina Kozioł-Sycz
Ul. prof. L. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów
25 1090 0088 0000 0001 4296 8256 


P: Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu?

O: Odpowiedzialny za to jest Sklep klienta. Warto zawrzeć w regulaminie sklepu informację, o tym, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Co więcej wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury.

P: Czy mogę w pełni decydować o polityce cenowej sprzedawanych produktów? 

O: Tak. Oczywiście. Stosowane ceny to kwestia indywidualna każdego Sklepu.

P: Co w przypadku reklamacji towaru przez klienta?

O: Klient odsyła uszkodzony produkt do hurtowni eCarla.

P: Kto będzie rozliczał taki zwrot lub realizował reklamację?

O: W przypadku uznania reklamacji pieniądze zwraca Sklep. Kwota zwróconych pieniędzy klientowi Sklepu pomniejsza zobowiązanie Sklepu w stosunku do hurtowni eCarla.

P: Co w przypadku uszkodzenia przesyłki?

O: Podstawą uznania reklamacji  przez hurtownię jest spisanie protokołu w obecności kuriera.

P: Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy Sklep może odesłać zwrócony produkt do hurtowni eCarla?

O: Jako, że przedsiębiorca, nie może odstąpić od Umowy hurtownia eCarla nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Sklepu (firmy) a nie konsumenta (osoby prywatnej)
Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.

P: Czy mogę swobodnie korzystać ze zdjęć i opisów zamieszczonych na hurt.ecarla.pl?

O: Tak. Mogą państwo swobodnie z naszych zdjęć oraz opisów produktów. Zdjęcia można pobrać bezpośrednio z karty produktu. 

Linki do zdjęć oraz opisy dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV lub XML. Nie wyrażamy zgody na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na Sklepie

P: Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacieCSV lub XML, którą możemy dodać na stronę Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon?

O: Oferta z aktualnymi stanami magazynowymi generowana jest na bieżąco. Pliki w formacie XML i CSV znajduję się w zakładce:

P: Jaką firmą świadczone będą usługi kurierskie i czy mogę podesłać własnego kuriera??

O: Towar wysyłany kurierem Fedex.

Tak, udostępniamy opcję wysyłania zamówień własnym kurierem. Aby to zrobić należy przesłać nam poprzez system etykietę do naklejenia na paczkę  


P: Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową?

O: Tak, jest to umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa ta jest potwierdzana przez klienta w trakcie składania zamówienia i akceptacji regulaminu na naszej platformie B2B 

P: Czy ceny w dropshippingu różnią się od cen obowiązujących w standardowym modelu współpracy?

O: Nie. Ceny są takie same, niezależne od formy zamówienia. Doliczamy opłatę w wysokości 2 zł brutto jednorazowo za każde zamówienie dropshiping.

P: Jak wygląda cennik wysyłek, czy wysyłacie za pobraniem i jakie są koszty wszystkich opcji?

Od: Sklep ma do wyboru jedną formę dostawy:

kurier GLS – 12 zł brutto


Nie wysyłamy za pobraniem

P: Czy istnieje feed produktowy (csv, xml), jak często jest on aktualizowany?

O: Tak, oferta w postaci pliku .csv, .xml dostępna jest w zakładce : 

aktualizacja plików odbywa się w czasie rzeczywistym

P: W jaki sposób pakują Państwo przesyłki? Czy są odpowiednio zabezpieczone, czy jest możliwość umieszczenia w przesyłce materiałów reklamowych np. ulotki z adresem sklepu internetowego, kody rabatowe dostarczone przeze mnie.

O: Jesteśmy hurtownią z wieloletnim doświadczeniem przygotowane przez nas paczki są odpowiednio zabezpieczone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz.

Ze względu na dużą ilość zamówień nie oferujemy możliwości dostarczenia własnych materiałów reklamowych.

KONTAKT
W przypadku zainteresowania współpracą dropshippingowej prosimy dokonanie rejestracji na platformie hurtowej – hurt.ecarla.pl, a następnie pobrania plików XML,CSV. W razie dodatkowych pytań w tej kwestii, prosimy o kontakt e-mailowy:
dropshipping@hurt.ecarla.pl