Zasady współpraca |
P: W jaki sposób mogę dostać dostęp do całej naszej oferty i cen? P: Czy współpracujemy z osobami prowadzącymi nierejestrowaną działalność gospodarczą? P: Jakie ceny będą widoczne po zalogowaniu się na platformie hurtowej? Czy ceny różnią się w zależności od modelu współpracy (hurt/dropshipping)? P: Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów? Czy są z góry ustalone progi rabatowe np. zależne od wartości zamówienia albo od obrotu? P: Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu? |
Składanie zamówień |
P: Czy trzeba być zarejestrowanym aby składać zamówienia? P: Czy łączymy zamówienia? (klient złoży kilka zamówień i prosi, żeby je wysłać w jednej przesyłce) P: Czy produkty sprzedawane są w pakietach czy pojedynczo? P: Czy można składać zamówienia zbiorczo? |
Płatności |
P: Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyśpieszy realizację zamówienia? P: Gdzie odnajdę faktury. ECARLA KAROLINA KOZIOŁ-SYCZ UL. PODKARPACKA 145, 35-083 RZESZÓW 25 1090 0088 0000 0001 4296 8256 P: jakie są formy płatności P: Czy wystawiacie faktury zbiorcze? P: Co się dzieje w przypadku zaległości w opłatach za faktury. |
Wysyłka i pakowanie |
P: Jaką firmą świadczone będą usługi kurierskie? P: Czy możliwe są odbiory osobiste zamówień? P: W jaki sposób klient ma nam dostarczyć etykietę własnego kuriera? P: Czy realizujemy wysyłki zamówień poza granice Polski? |
Realizacja zamówień |
P: Na jaki adres zamówić kuriera po odbiór zamówienia własnym kurierem? P: Gdzie znajdę dane do przelewu za dane zamówienie? P: Jakie dane wpisujemy w formularzu – DROPSHIPPING ADRES? P: W jaki sposób pakowane są produkty? (czy mają np. tekturowe pudełka czy tylko foliopaki), jak wygląda proces pakowania? Całość nie posiada naszego loga ani informacji o firmie ( za wyjątkiem etykiety kuriera GLS gdzie jest nasz adres). Foliopak jest cały biały, a kartony bez nadruków. P: Czy każda przesyłka jest płatna? P: Jakie są koszty wysyłki zamówienia hurtowego i dropshipping? Koszty i rodzaje przesyłek w modelu dropshipping: - GLS dropshipping 12 + 3,5 zł opłata Dropshippingowa - Własny kurier 3,5 zł opłata Dropshippingowa |
Obsługa po-sprzedażowa |
P: Zgłoszenie reklamacji produktu użytkowanego przez klienta ostatecznego – zgłoszona po czasie 24mc P: Rozbieżności z zamówieniem związanym ze złym pakowaniem lub uszkodzeniem przez kuriera P: Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy Sklep może odesłać zwrócony produkt do hurtowni eCarla?
P: Czy mogę w pełni decydować o polityce cenowej sprzedawanych produktów? P: Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową? |
Techniczne |
P: Czy jest możliwość integracji z Waszą hurtownią? P: Czy pobieramy opłaty za udostępnienie pliku xml lub csv?
P: Czy mogę swobodnie korzystać ze zdjęć i opisów zamieszczonych na hurt.ecarla.pl? Nie wyrażamy zgody na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na Sklepie, ani ze zdjęć z naszego sklepu detalicznego ecarla.pl P: Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie CSV lub XML, którą możemy dodać na stronę Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon? |