Zasady współpraca

P: W jaki sposób mogę dostać dostęp do całej naszej oferty i cen?
O: Aby otrzymać dostęp do pełnej oferty i cen należy zarejestrować się na hurt.ecarla.pl. Po weryfikacji konta (około 1 godzina) będą widoczne ceny oraz możliwość składania zamówień hurtowych. W ciągu 24h zostanie odblokowany dostęp do sprzedaży dropshipping. Aby z Państwa strony dokończyć aktywację dropshippingu należy wejść w zakładkę MOJE KONTO- MOJE KONTO- DROPSHIPPING/KATALOG XML, CSV i wysłać prośbę o aktywacje. Ostatnim krokiem jest zaakceptowanie w zakładce MOJE KONTO- UMOWA POWIERZENIA DANYCH.


P: Czy współpracujemy z osobami prowadzącymi nierejestrowaną działalność gospodarczą?
O: Tak. 30 kwietnia 2018r rząd umożliwił łatwiejszy start początkującym przedsiębiorcom zatem nie trzeba mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej. Przy rejestracji w miejscu firma należy wpisać "Działalność nierejestrowana'', a w miejscu NIP wpisać BRAK.


P: Jakie ceny będą widoczne po zalogowaniu się na platformie hurtowej? Czy ceny różnią się w zależności od modelu współpracy (hurt/dropshipping)?
O: Po zarejestrowaniu będą widoczne ceny hurtowe jednolite dla obu typów współpracy

P: Czy jest możliwość otrzymania dodatkowych rabatów? Czy są z góry ustalone progi rabatowe np. zależne od wartości zamówienia albo od obrotu?
O: Rabaty są przyznawane indywidualnie, jedynie przy zamówieniach hurtowych. 

P: Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu?
O: Odpowiedzialny za to jest Sklep klienta. Warto zawrzeć w regulaminie sklepu informację, o tym, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Co więcej wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury.

Składanie zamówień

P: Czy trzeba być zarejestrowanym aby składać zamówienia?
O: Tak. Aby składać zamówienia na hurt.ecarla.pl trzeba mieć aktywne i zweryfikowane konto z wybranym modelem współpracy: hurtowy, dropshipping lub połączenie obu.

P: Czy łączymy zamówienia? (klient złoży kilka zamówień i prosi, żeby je wysłać w jednej przesyłce)
O: Nie, nie łączymy zamówień.

P: Czy produkty sprzedawane są w pakietach czy pojedynczo?
O: Produkty są sprzedawane pojedynczo, o ile w opisie produktu nie jest inaczej np. wybrane pudełka ozdobne sprzedawane są w kompletach po 12 szt. 

P: Czy można składać zamówienia zbiorczo?
O: Tak, można składać zamówienia zbiorczo. Służy do tego specjalnie przygotowany platforma dropshipping oraz plik CSV, po wypełnieniu którego można jednorazowo złożyć wiele zamówień. 

Płatności 

P: Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyśpieszy realizację zamówienia?
O: Nie. Zamówienia realizowane są po odnotowaniu wpłaty na koncie. 

P: Gdzie odnajdę faktury.
O: Faktury generowane są automatycznie – otrzymają je Państwo na podany podczas rejestracji adres mailowy w postaci pliku pdf. Zestawienie faktur można znaleźć również po zalogowaniu na Konto, a dokładnie tutaj:
Moje konto → Faktury i płatności

ECARLA KAROLINA KOZIOŁ-SYCZ

UL. PODKARPACKA 145, 35-083 RZESZÓW

25 1090 0088 0000 0001 4296 8256 

P: jakie są formy płatności
O: Aktualnie dostępne formy płatności to: Przelew24 oraz tradycyjna wpłata na konto

P: Czy wystawiacie faktury zbiorcze?
O: Nie wystawiamy faktur zbiorczych. Na Państwa prośbę od 2020 roku wystawiamy faktury do każdego zamówienia. Odnajdą je Państwo przechodząc do MOJE KONTO => Faktury 

P: Co się dzieje w przypadku zaległości w opłatach za faktury.
O: W przypadku nieuregulowanych faktur konto zostaje zablokowane do czasu zapłaty za wszystkie faktury.

Wysyłka i pakowanie

P: Jaką firmą świadczone będą usługi kurierskie?
O: W przypadku wyboru naszego kuriera podczas składania zamówienia, realizujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera GLS.

P: Czy możliwe są odbiory osobiste zamówień?
O: Ze względów technicznych nie nie ma takiej możliwości

P: W jaki sposób klient ma nam dostarczyć etykietę własnego kuriera?
O: Po złożeniu zamówienia etykietę należy dodać do odpowiedniego zamówienie w zakładce MOJE KONTO
=> LISTY PRZEWOZOWE. 

P: Czy realizujemy wysyłki zamówień poza granice Polski?
O: Nie, wysyłka zamówień odbywa się wyłącznie w granicach kraju. Na etykietach przedsiębiorców można wysyłać towar na terenie Czech.

Realizacja zamówień

P: Na jaki adres zamówić kuriera po odbiór zamówienia własnym kurierem?
O: Kuriera prosimy zamawiać na adres eCarla, ul. Podkarpacka 145, 35-083 Rzeszów 

P: Gdzie znajdę dane do przelewu za dane zamówienie?
O: Dane do przelewu odnajdą Państwo w zakładce Formy płatności w stopce strony oraz na fakturze 

P: Jakie dane wpisujemy w formularzu – DROPSHIPPING ADRES?
O: W miejscu adres należy wpisać dane i adres Państwa klienta do którego wysyłana jest paczka.

P: W jaki sposób pakowane są produkty? (czy mają np. tekturowe pudełka czy tylko foliopaki), jak wygląda proces pakowania?
O: Każde zamówienie pakowane jest foliopak lub karton w zależności od wielkości produktu. Zamówiony towar zabezpiecza folia bąbelkowa. 

Całość nie posiada naszego loga ani informacji o firmie ( za wyjątkiem etykiety kuriera GLS gdzie jest nasz adres). Foliopak jest cały biały, a kartony bez nadruków. 

P: Czy każda przesyłka jest płatna?
O: Tak. Każda przesyłka jest płatna z wyłączeniem specjalnych akcji promocyjnych. 

P: Jakie są koszty wysyłki zamówienia hurtowego i dropshipping?

Koszty i rodzaje przesyłek w modelu dropshipping:

- GLS dropshipping 12 + 3,5 zł opłata Dropshippingowa

- Własny kurier 3,5 zł opłata Dropshippingowa

Obsługa po-sprzedażowa

P: Zgłoszenie reklamacji produktu użytkowanego przez klienta ostatecznego – zgłoszona po czasie 24mc
O: Reklamacje powinny być za każdym razem zgłoszone mailowa na adres dropshipping@hurt.ecarla.pl wraz z opisem uszkodzenia, zdjęciem, terminem zakupu oraz numerem zamówienia z naszej platformy hurtowej lub numerem faktury.

P: Rozbieżności z zamówieniem związanym ze złym pakowaniem lub uszkodzeniem przez kuriera
O: Reklamacje te powinny być jak najszybciej zgłoszone mailowo na adres dropshipping@hurt.ecarla.pl wraz z opisem błędu lub w wypadku uszkodzenia – z protokołem szkody. Do zgłoszenia prosimy dołączyć numerem zamówienia z naszej platformy hurtowej.

P: Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy Sklep może odesłać zwrócony produkt do hurtowni eCarla?
O: Jako, że przedsiębiorca, nie może odstąpić od Umowy hurtownia eCarla nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Sklepu (firmy) a nie konsumenta (osoby prywatnej). Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.


P: Jakie jest minimum logistyczne?
O: Przy zamówieniach dropshipping nie ma minimum logistycznego. W przypadku zamówień hurtowych jest to 200 zł brutto.

P: Czy mogę w pełni decydować o polityce cenowej sprzedawanych produktów? 
O: Tak. Przy założeniu, że minimalna marża to 100%.

P: Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową?
O: Tak, jest to umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa ta jest potwierdzana przez klienta w trakcie składania zamówienia i akceptacji regulaminu na naszej platformie B2B.

Techniczne

P: Czy jest możliwość integracji z Waszą hurtownią?
O: Tak istnieje szereg platform naszych partnerów, które oferują możliwość szybkiej integracji. Można również skorzystać z przygotowanych przez nas plików z produktami umożliwiającymi ręczną integracje. 

P: Czy pobieramy opłaty za udostępnienie pliku xml lub csv?
O: Nie, dostęp do tych plików jest bezpłatny

DROP1aktywacja_1.jpg

P: Czy mogę swobodnie korzystać ze zdjęć i opisów zamieszczonych na hurt.ecarla.pl?
O: Tak. Mogą państwo swobodnie z naszych zdjęć oraz opisów produktów. Zdjęcia można pobrać bezpośrednio z karty produktu na stronie hurt.ecarla.pl.  Linki do zdjęć oraz opisy dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV lub XML.

Nie wyrażamy zgody na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na Sklepie, ani ze zdjęć z naszego sklepu detalicznego ecarla.pl

P: Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie CSV lub XML, którą możemy dodać na stronę Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon?
O: Oferta z aktualnymi stanami magazynowymi generowana jest na bieżąco. Pliki w formacie XML i CSV znajduję się w zakładce Pliki CSV i XML.